Yumiyumik
Ben prima 3 numara kullanırken bir paket hediye 3 numara molfix gelmişti.denemek için kullanayim dedim gerçekten o lastik yerleri kızımın bacaklarını sıkıp iz yaptı ve sürekli taşırdı.o zaman hiç beğenmemiştim.bir süre kullanmadım.sonra bebeğim biraz daha büyüyünce eşim indirimde denk gelip 4+numarasını almış.tereddütle kullandım fakat çok memnun kaldım bu sefer.arka taraftaki elastik dedikleri kısım galiba bezi olduğundan biraz küçültüyor gibi geldi. Şu an kullanmaya devam ediyoruz ve çok memnunum:)