Duygusarp tesekkür ederim cevabınız için. 3 ile 4 numaralı bezi üst üste koydum sadece 0,5 cm geniş, 3 numaranın uzunu diyebiliriz. molfix güzel bez ama tasarım ve ergonomi hatası oldugunu düşünüyorum. 7-14 aralıgındaki cocugun kalcasının o kadar dar kalması imkansız.. poposu o iki bariyer arasına sığmıyor bizimkinin 4 e geçip 1-2 gun deneyeceğim.