OzgE_K Deletedmom357 ilaç ver 2 saate 3 saate bir bakarsın ben evham yapıp uyuyamamıştım sürekli. Baktım saat başı korkulacak kadar çıkmamamıştı
Tugbadrsn Deletedmom357 ver canım geç yazdım birraz ama uykusunda o açlık hissetmedi heralde kıyamam ya
Deletedmom357 Tugbadrsn az önce emzirdim canım, içim rahatladı, gece kalkıp ateşini kontrol edeceğim de, saat başı mı etmeliyim?
Tugbadrsn Deletedmom357 Ya işte biz sanırım yarım saatre bir bakıyorduk ben hatta yanımda uyutmuştun sğreklş elimde cihazla bakıyordum🤦🏻♀️
Yelizdurmus Deletedmom357 emzirmeye çalışın ama ben bebeğe göre hareket ediyorum . O zaman da uyandırmaya çalıştım göğsümü bile koklattım almadı uyanınca emdi
MinikOsman Deletedmom357 ne yaptınız şimdi nasıl bebişiniz ? Vücudu o aşıyla verdikleri virüsle savaşıyor o yüzden de bitkin düşüyor olabilir sen mümkün oldukça emzirmeye çalış ki çabuk toparlansın.
Deletedmom357 MinikOsman geç oldu kusura bakmayın ancak fırsat buluyorum, aynı gün uyumadan emzirdim bebeğimi sonra geri uyudu hemen, bugün 3.günümüz çok şükür ateş-ağrı olmadı, hafif ağrıları oldu o kadar
Kartanesi26 Deletedmom357 cnm bizde 2. ay asisinda bebegim 3 gün cok güzel uyumuştu birak uyusun canim acikinca uyanir zaten