Deletedmom357 2.aşımzda benmde kızım çok uyumştu hatta endişelnmştm bişiy mi oldu dye ama baya yorgnlk yapmştı aşı. Beslenmeye gelince doktorm 2.aydan snra beslenmek içn uykusunu bölme çocğn o artk kan şekerini dengeleyeblr eskisi gibi hemen düşmez demşti. Bnde o istedikçe emzirdm şuan 10 aylığz