Zeynepinannesiii Minikadam25 ilk aldığım pompa oydu doğumdan sonra , ama çok acıttı. Bi süre kullanmıştım onu mecburiyetten. Sonradan kullanamadım manüel pompa yi. bu lansinoh un süt toplayicisini keşfettim bi rahatlamıştım.