Minikadam25 Merhaba arkadaşlar bu markanın manuel göğüs pompasını kullanan var mı? Meme reddi yaşıyoruz sağmam lazım 🥺
Eminenurturk Minikadam25 Ben şu an kullanıyorum canım memnunum sadece biraz elim ağrıyor bebeğim kuvezde olduğu için emziremiyorum 2 saate bir sağıyorum sanırsam el agrım da o yüzden
nur-nr_123 Minikadam25 cnm kullandım ama bn dışarı çıkmadan çıkmaya olduğu için sürekli sağmıyordum ama sen sürekli sağıcağın için zor olabilir elini ağrıtır cnm
Zeynepinannesiii Minikadam25 ilk aldığım pompa oydu doğumdan sonra , ama çok acıttı. Bi süre kullanmıştım onu mecburiyetten. Sonradan kullanamadım manüel pompa yi. bu lansinoh un süt toplayicisini keşfettim bi rahatlamıştım.
kerem16 Bizde meme reddi yasamistik o yüzden kullandim yani ilk kez pompa kullandığım için diğerlerini çok bilmiyorum ama iş görüyordu biraz yorucu oluyordu mandala basmaktan elim yoruluyordu evet ama kısa bir süre icin aldığımdan işimi gördü
kerem16 Minikadam25 evet sagip biberonla veriyordum mama yemiyordu zaten. Sonraları biberonlari kaldırdım geçiş bardağı kullanmaya başladım biraz enjektörle biraz geçiş bardağıyla atalattik şükür.
e_ckucukunal Güzel iş görünüyor bende kullandım mesela akşama dışarı çıkacagız yada uzaga giderken sagardım bebeğim uyurken sonra sonra emzirme önlüğü mü kullandım 🙈
Minikadam25 Eminenurturk anladım teşekkür ederim alıyım bari el ağrısı önemli değil yeter ki anne sütünü bırakmasın 🤲
glsm42 Canım oğlum 11 gün yoğun bakımda kaldı 3 saatte bir sağıp veriyordum onu kullandım pratikti memnundum ben bazen eşim yardım ediyordu bazen kendim sağıyordum