dnz95 hayırlı akşamlar ben doktora gitmeden kızımın sorununu çözdüm sanırım 5 saate yakın emmiyo diyodum ya meğer emziktenmiş bu ay emziğe alıştırmıştım onu sürekli olmasa da ağladıkça uyutunca veriyodum öyle emer dururdu son zaman çok bağımlılık yaptı dün gece kafama danketti şüphelendim ve vermedim gece boyunca uyanıp arandı bende meme verdim içip içip uyudu bugün de öyle 1 buçuk 2 saatte bi verdim azda olsa aldı emziğin huysuzluğu vardı üstünde ama ısrarla vermedim o emzik arandıkça ben göğsümü verdim şimdide mızmızlandı yine emzirdim uyudu şimdi çok şükür allaha tek sorun bu olsun dedim maşallah deyim çok korkmuştum meme reddi oluyo diye haber verin demiştiniz o yüzden aman emzik verenler birkez daha düşünsün hele ki 0-3 ay arası ben çok meme emiyo diye alıştırdım bin pişman oldum emmez oldu yavrum artık gece gündüz emse of bile demem bu üzüntü korku bana yetti 😥😞