Sevdam21 Bebeğim 2 buçuk aylık bu aralar 4 veya 5 saatte bi emiyo normal mi yoksa doktora gitmeliyim endişe ediyorum
Kurt45 Sevdam21 bizimki 3 saati zor getiriyor ama iki gündür sadece bir göğüsü emiyor emme saatini uzatmayı düşünüyordum 2 aylıkken 5400du yarın göz muayenesine gidicez kaç kilo 2 ay 22 günlük
Lina07 Sevdam21 gecemi bu saatte araliginda emiyor gunduzmu orayi anlaymadim benim kizimda 3 aylik 5400 kg gunde 1 2 saat arayla emiyoe gece 3 saat o yuzden sordum yanlış anlamayindA benim bebeğim kilosu mu az diye düşündüm bi an
Sevdam21 dnz95 ay inşallah normaldir hiç alışkın değilim genelde 3 saati geçmezdi şimdi 5 saati buluyo sonra emiyo
dnz95 Sevdam21 Büyüyor artık annesi aciksa emer zaten kilosu da maşallah yerinde ayına göre ❤️ Aglamiyorsa huzurluysa problem yok ✔️
dnz95 Sevdam21 Bir sorun oldugunu sanmam ama yine de içiniz rahat eder enazindan ❤️ Bilgi verin lütfen sonrasında 🤩
Burcem Lina07 çocuğa göre değişiyordur o bence benim kızım 4 aylık hala 1, 2saat arayla emer gündüzleri. Kilosu da iyi hiç öyle 4,5 saat görmedim anca geceleri emerse öyle onda da çoğu zaman geceleri 3 saatte bir uyanır
Sevdam21 dnz95 hayırlı akşamlar ben doktora gitmeden kızımın sorununu çözdüm sanırım 5 saate yakın emmiyo diyodum ya meğer emziktenmiş bu ay emziğe alıştırmıştım onu sürekli olmasa da ağladıkça uyutunca veriyodum öyle emer dururdu son zaman çok bağımlılık yaptı dün gece kafama danketti şüphelendim ve vermedim gece boyunca uyanıp arandı bende meme verdim içip içip uyudu bugün de öyle 1 buçuk 2 saatte bi verdim azda olsa aldı emziğin huysuzluğu vardı üstünde ama ısrarla vermedim o emzik arandıkça ben göğsümü verdim şimdide mızmızlandı yine emzirdim uyudu şimdi çok şükür allaha tek sorun bu olsun dedim maşallah deyim çok korkmuştum meme reddi oluyo diye haber verin demiştiniz o yüzden aman emzik verenler birkez daha düşünsün hele ki 0-3 ay arası ben çok meme emiyo diye alıştırdım bin pişman oldum emmez oldu yavrum artık gece gündüz emse of bile demem bu üzüntü korku bana yetti 😥😞
iki_prens_annesi_ Sevdam21 masallah problem.etmeyin acikirsa emer bizimki 6 aylik hala 1 bucuk 2 saatte bi emiyo doyumluk degil gerci bizimki oyun yapiyo simdi ek gidaya basladik bakalım
Sevdam21 Burcem benim de öyleydi hatta doktoru 2 buçuk saate bi emdir demişti zor 2 saati bekliyoduk veriyodum o yüzden tedirgin oldum meme reddi olmaz inşallah bende gündüz öyle yaptığı için gece kalkıp emziriyom