Inci_2020
Çok iyi annesinizdir eminim. Süt bir damlada olsa mutlaka emsin hatta ilerd emmezse mutlaka sağıp verin. Zor oluyor ama bıkmayın 1 damlası kardır. Valla ben de çok kötü oldun ilk zamanlar ama neler yemedim içmedim yapmadım oyyyy oyyy say say bitmez ne yapsam olmadı. GALAKTAGO süt damlası biraz iyi oldu ama geç tanıştım. Hem sütü artırdı hem kalitesi daha iyi oldu. Tavsiye ederim. Ben en son hastane tipi sağma makinası kiraladım onunda çok faydası var gerçekten. Hiç vazgeçmedim, o nedenle biraz da olsa içim rahat. Çünkü bünye meselesi demekki… Siz de üzülmeyin elinizden geleni yapın mama konusunda da hiç savaşmayın doysun yeterki ama önce mutlaka emzirin yoksa mamaya biberona hemen alışıp memeyi reddeder. Mamaya dikkat edin iyi bir mama olsun. Gaz yapmasın çok fazla, kabız kusma yapmasın severek içsin.