Inci_2020 günde 5 6 kez çiş en az bir kere de kaka yapıyorsa doyuyordur. Merak etmeyin biz de başta oyleydik. Doymadı sanıp emzirdikten sonra mama veriyordum. Ama meğerse gazdan huysuzluk yapıyormuş, doymamaktan değil. Sonra mamayı biraktik. Bebeğinizi iyi gozlemleyin. Ayaklarını emerken sürekli oynatıyorsa, memenizi çekiştirip sonra ağlıyorsa kesin gazı vardir.40indan sonra bağırsak gelişimi başladigi için, gaz tavan yapıyor. 3 4 aya kadar da bu durum sürüyor. Mama mideye birdenbire oturuyor, bebek mayisip uyuyakaliyor o yüzden aa doydu demek ki sütüm yetmiyor diyoruz. Yanılabiliyoruz yani. Ama anne sütü hızlı sindirilir.