Eslemmomy banada ısrarla bol şekerli cay içirdiler bardak bardak.artık şekerim çıkıyordu şerbet gibi içirip duruyolardı süt olsun diye.bebeğimde cok gazlıydı.arastırdım çayda da kafein olduğundan gaz zamanı çaydan uzak durun yazıyodu nette.sonradan azaldı ama çayı az içtiğimden mi azaldı büyüdüğünden mi bilemiyorum