Merhabalar benim bebeğim 4ay 8 günlük Allah’a çok şükür uyku problemlerimiz çok olmadı şimdiye kadar. Gündüz uykuları 3 bazen 4 sefer 45 er dk saat 8 8:30 gibi gece uykusu ertesi sabah 7 ye kadar gece de 2 sefer max emer. Benim yöntemim şöyle ki esnediği ve gözlerini ovaladığı zamanı kaçırmıyorum. Genelde aynı saat aralıklarında uyuduğunu bildiğim için yarım saat öncesinden rahatlatıcı yağmur sesi su sesi müzik açıyorum sonra uyku vaktini anladığım an kucağıma alıp hafif tempoda hop ya da poposuna pışpışlayarak sonra da elektrik süpürgeli piş piş sesini açıp ayakta hafif bi sallıyorum 1 2 dk da dalmış oluyor .bu arada emme süresini de bu uyku saati öncesine denk getirmek ilk zamanlarda daha derin uyumasını sağlıyor. Benim yöntemim bu belki bir kaçınıza yardımcı olabilir 🙏