adenikosmom aaa gerçekten aynı. tam 7 ay boyunca gecem gündüzüm birbirine girmişti sonra hadi uyku eğitimi vereyim dedim bebeğim kendini yırttı. en sonunda artık beraber beşiğine yatmaya başladım biraz sırt ağrılarım oluyor ,bazen uyuya kalıyorum yanında ama şükürler olsun ağlama krizleri olmadan uyuyor artık. Tek korkum bu düzenin de bozulması bu ara bazen yarım saat 45 dk dolanıyor yatağın içinde