Doktorumuza ulaştık eğer bagirsaklarda enfeksiyon varsa sorun olur böyle durumlarda kusma ateş belirtileri varsa getirin aksi halde önermiyorum hastaneye getirmenizi dedi bir de eğer kustutlrabilseydiniz o an çözüm olabilirdi dedi.basina gelmesin kimsenin ama gelirse de durum bu arkadaşlar sağlıcakla kalın