Defne44 10 aylık bebegim bezini değiştirirken engel olamadım bir anda elini poposuna götürdü ve elini de ağzına götürdü.doktora götürmeliyim endişeliyim
SeverusSnape Defne44 doktoruna sorun, o size en net cevabı verecektir. enfeksiyon riski olabiliyor, anne karnında kakasını yiyen bebeklerde de bu durum geçerli. yiyen bebekler genelde gözetim altına alınıyor.
Defne44 Neslihanysldl elini bulaştırdı sonuçta ondan korkuyorum zaten altını değiştirirken de avuç avuç yiyecek hali yok bu tarz bilgi verecekseniz mümkünse kendinize saklayın mikrop dediğimiz şey zaten temas halinde bile geçebilir ayrıca soz konusu bebeğim avuç avuç bi şeyleri yemeyi bi bebekle aynı cümlede kurmanız da ayrı hadsiizlik.
Sevimli Defne44 yani bazen insanlarla kavga etmeye yer arıyorsunuz . Sizin çocuğunuzun ne kadar yediğini nerden bilsin ki bu kadar sinirleniyorsunuz ters cevap veriyorsunuz. geçmiş olsun . Enfeksıyon olabilir doktora götürün
Defne44 Teachermom bazı insanları anlamak gerçekten zor anneliginden şüphe ederim bu şahsın belki fake bi hesap falan zira bi anne böyle bir cümle kuramaz
Neslihanysldl Teachermom siz neyin kafasını yaşıyorsunuz ya?torbacınızın adını bana da verin lütfen,mizah anlayışı denen bir şey var duymadınız hiç sanırım?
Neslihanysldl Defne44 la neden böyle bi cümle kuramaz diyorsun şimdi? Sanki bir şey dedi ,küfretmedim hakaret etmedim iyi misiniz?😂
Freud Neslihanysldl mizah böyle konularda ve özellikle endişe düzeyi o an yüksek olan bi anneye yapılmaz.
Teachermom Neslihanysldl Asil siz neyin kafasini yasiyorsunz.Mizah yapilacak bir durum görmuyorum ben ortada.
Kubraatlas Neslihanysldl böyle bişeyde bile eğlence arayıp endişeli bi anneyi huzursuz ediyorsunuz. Bide mucuk torbanın numarası falan. Sırf yüz yüze değil klavye başındasın diye bu öz güven patlaması burası hastanenin acil servisi değilse sen niye 3 postan birinde yok pişik yok lens diş kilo bez muhabbeti için post açıyosun ? Ne hadsiz ne saçma bi insansınız allah aşkına anne oldun diye büyüdün sanma ruhun hala ergen kafasında kalmış yazık sana
Neslihanysldl Defne44 bokun muhabbetini yapıp bokla haşır neşir olan sizsiniz,mal gibi buraya yazacağınıza gidin bir doktora vakit kaybetmeyin derim😘
Neslihanysldl Freud doktora gidebilir buraya yazacağına çünkü burası hastanenin acil servisi değil. Muck
Freud Neslihanysldl koronadan dolayı endişelenmiş olduğunu ve öncelikle böyle bir durum yaşayan varsa aciliyeti nedir onu öğrenmek için yazdığını düşünüyorum. Ben de sizi mucuk 😊