Deletedmom5 Olan bir durumu paylaşmak ve dua istemek farklı bir konu. Bu konu üzerinden aşıyı tartışmak aşı karşıtlığına giriyor. Yaşadığınız durum bu tam olarak. Bunun nedenlerini de uygulama sahibi detaylı bir şekilde açıklayarak post olarak yayınlamış. Yani farklı konularda hata da yapabiliriz, hiç birimiz mükemmel değiliz. Ama sizin yaşadığınız yukarıda anlattığım gibi, açıklaması olan bir şey. 🤗