Deletedmom_50 Bihter34 anne sütü yoksa ne yapacaksınız olur mu öyle şey. Bizim doktorumuzda en son gittiğimizde biraz az kilo aldı diye mama desteği verdi. Tabiki de doyurun aç kalmasın, mama verin o halde ama formül mama tabi ki de. Kaşık mama için çook küçük😔
Ek-istanbul Bihter34 hipp kaşık mamaleı var normal mamaya bir kaşık ekleyip pişirip biberonla içirebilirsin hemde kilo olarakta tıparlar ben 3 aylık olunca vereceğim
Bihter34 Ek-istanbul biboeron almıyor mama içmiyor anlatbiliyo muyum. Kaşıkla yedirebilceğim bişey olacak ki yesn
Wolverine Bihter34 evet anne sütü, formül mama, ek gıda ne versen yapabilir kabızlık çünkü ay olarak küçük. Henüz bağırsak gelişimi tamamlanmadi. Bu yüzden zaten ek gıda olarak geçiyor muhallebiler de. O yüzden kabızlık yapabilir dedim. 😊 💫
Zeynepozdekj Bihter34 canım bana tepki neden gösteriyorsun? Ben sana destek verdim zaten bende 4 aylıkken başladım dedim. Pirinç unu kullanabilirsin bide 4 aylık mamalar var. Sen millete bakma yanlış yönlendirmiyorum ben seni süt içmeyen bi bebeğe napabiliriz ki başka benimkide içmiyordu bende mama aldım yedirdim sen milletin doktora danış aaa verilmez demesine bakma sorsan herkes her şeyi çok biliyor herkes bebeğine çok iyi bakıyor😂 eskiler de muhallebiyle büyütmüş sende yap ver bende verdim
Bihter34 Zeynepozdekj canım sana tepki göstermedim yalnış anladın. Aslında dertleşme amaçlı yazmıştım 😂
Aylingksu Bihter34 marketler de e bebek te falan 4+ kaşık mamalar var hipp in falan onları dene istersen
Bihter34 Tugbadrsn 4 ay aptamilde var mı ? Baktım baktım internetten araştırdım bulamadım. Artık gerçekten boşuna şeyler almak dan sıkıldım. Kızım kaşıkla yemeyi seviyor ve bende kaşıkla yediricem. Maddi manevi yıprandım onu bunu denemekten canım. Hayal kırıklığına uğrayıp duruyorum herşeyde. Mama içmiyor zaten sadece biberon değil mesele. Sütümü de koyuyorum biberon içmiyor. Aptmil hakkında bilgin varsa beni aydınltr mısın
Zeynepozdekj Bihter34 canım aptamil 4 aylık kaşık mama yaz sütlü pirinçli çıkıyor 4 aydan 36 aya kadar kullanılıyor diyor. Bende hero baby kullandım aptamilinde var
Tugbadrsn Bihter34 yaaaa kıyqnam çok üzüldüm çok zor bir süreç anluyorun sizi bende ek gıdada çok çekiyorum oğlum yemiyor oütürlü giç bişi canım sıkılıyor şimdi sizin için üzerine bakıcam aptamil kaşık kaç aydan itibaren diye heh baktım 6+yazıyor ama şöyle bişi yağın pirinç unu denedinizmi veya arı mamalar var onşarıda bi deneyin ama benin bi arkadaşım 5 aylıkken bu aptamil kaşık mamadan yedirdi öyle hatırlıyorım hiç bir alerji yan etki de yapmadı dedi imsam korkuyor işte zor valla
Aysukk Bihter34 alerjik bebeklerde sık rastlanan bi durum bebegin kendini kusturması bikac farklı dr görüşü alın bence onlar en guzel sekilde yonlendirecektir cunku suan biraz küçük. illede ben başlcam diyorsanız dörtay gece maması var hippin elmalı