Bihter34 tabii ki de mama verin aç kalmayacak çocuk ama kaşık maması değil ki. Biraz yüksek perdeden cevap vermişsiniz ama arkadaş haklı, bu ayda verilmez. Yarar sağlayayım derken zarar vermek istemezsiniz bebeğinize. Lütfen takipli olduğunuz doktora danışın. İşinin uzmanlarının söylediği şekilde ilerleyin. Hiç aklımıza gelmez bizim, öyle bir şey söyker ki sorununuzu çözüverir. Doktorunuzu arayıp sorsanız daha iyi edersiniz.