delibirhatun Eminos bizim bi kaç parca hediye gelen vardı soğuklarda su an onları giydiriyorum evet kısa doğru fiyatlarda yükseliyor baya
Bendeanneoldum delibirhatun indirim varken alalım kaçırmayalım diye yaptık hemen 😂teşekkürler daha güzelleri sizin bebişinizin olsun inşallah 🥰
MuhammedAmine delibirhatun Ben geçen hafta yaptım tam hastalık mevsimi , bir sıcak , bir soğuk , bir serin . Ona göre kıyafetler elimin altında . LCWaikiki den yaptım alışverişi kışlıklar var , uyku tulumları bile çıktı ben aldım
Ask_kokulu_yavrum delibirhatun bende aldım geçen haftalarda çünkü akşamlar serinledi ve bi çoğunu int aldım herşey var yeni sezon
Ek-istanbul delibirhatun bende bugün yaprım kışlıklar çıktı alınmalı uzun kollu çıtçıtlı bodyler çotap ve birkaç takım aldım evdede vardı zaten bu kışı götürür yelekleri vepatikleride var mont ta almıstık