bakcay4 ayni şeyleri dusunuyorum anneleri anliyorum ama benimde gercekten hamilelik olsun dogum olsun sonrasi olsun hoc kolay degildi 7 bucuk aylik oglum hala uykuya hasretim ama yapicak bisey yok yani saatlerce salladigim oluyo gece kac kere kalkiyorum gunduz hep basindaym anne olmak kolay değil birgun bu gunler gecicek büyücek ve ben bunlari özlicem diyorum hep kendimi potive ediyorum yani bisekilde bu zamana geldik karalari baglayinca duzelmiyo zamana bırakınca duzeliyor 4 ay hic susmadan ağladı gecelei sabaha kdr ayakta gezdiriyodum bende cok agladm sinirlendim ama zamanla daha iyi oluyorlar bunu kesfettim zaten zamanla bizde alisiyoruz bu duzene fiziksel olarakta ruhsal olarakta onemli olan onlari nasil yetistirdigimiz biraz bunlara kafa yorun farkli seyler düşünürseniz daba iyi hissedebilirsiniz 🤷♀️