bakcay4
Feryaa bebekler nasıl uyumak isterse değilde biz anneleri olarak nasıl uyumayı öğretirsek öyle uyuyorlar. Tecrübesiz annelik, kolik ve gazlı bebek derken 3 ay ayağımda salladım. Daha doğrusu ben, annem, babam, eşim 4’ümüz birden nöbetleşe salladık. Sorun ilk önce 5 dakikada sallanarak uyuyan bebeğin gün geçtikçe süreyi uzatması. 2,5 saat ayağımızda salladıgımızı bilirim. Sallamayı bıraktım ani bir kararla ama bu seferde memede uyumayı alışkanlık etti. İyi gecemizde 4, kötü gecemizde 8-9 kez emmek için kalkıyordu. 6 aydan sonra bebekler acıktığı için değil alışkanlıktan emmeye kalkarmış. 40 kez doktorumuzdan teyit ettim bu durumu. Öcü olan emerek uyuması, sallanarak uyuması değil, yarım saatte, saatte bir kalkması haline geliyor. Uykusuz yorgun gergin bir anne, uykusunu alamamış, huzursuz bir bebek oluyor. Tabi her bebek aynı değil. Belki siz bebeğinizle bu süreci daha hafif yasıyorsunuzdur.
Ben kendi mutluluğum için uyku eğitimi alıyorum. Ama eğitimi ben alıyorum, oğlum değil. Ben sadece öğrendiklerimi uyguluyorum. Ben mutlu olursam, oğlumda mutlu olur ve Onunla daha kaliteli vakit geçirebilirim Düşüncesiyle başladım bu eğitime.