Merve08 canım ben 41. Haftada doğum yaptım sancım geldi gittim eğer bir gün daha bekleseydim yatış yapılacak suni sancş verilecek ti öylr konuşmuştuk doktorla kızım kendi gelmeyi seçti iyiki öyle oldu kendi sancımla doğurdum suni almadım
İkizler olmadı beni de çok zorluyor Bi ağlıyor Bi gülüyor bu arada bende ikizler burcuyum 21 hazıran da benim doğum günüm 🌸🌸