Tlnbrky Ben denizlideyim kızım da 2haziran doğumlu bizi her ay çağırıyorlar gittiğimizde biz sonraki kontrolün tarihini verir bizde o tarihte gideriz..sadece verem aşısı için arayıp haber vercez o tarih ve saatte burda olun dedi hiç sıkıntı yaşamıyoruz
Ask_kokulu_yavrum Bulutipek aşı kartın yok mu canım bizimde 4 ü yazıyor pazara denk geldiği için 5 inde gideceğiz onların çağırmasına gerek yok takip ediyorsun karttan ebe tarihleri yazıyor sana yani bizim sağlık ocağı böyle
balkizim04-06 Btlbrssk Senin bebeğin 4 saat felan daha büyük Ben o saatte 50 dakka olmuştu hastaneye yatalı ayy o gün aklıma geldi 🤗😍
Ask_kokulu_yavrum Bulutipek herkes işini düzgün yapsa keşke geçen son aşısı ne zamansa o tarihte götür 4. Ayında
balkizim04-06 Bulutipek valla bende ya kucağıma aldıkça ağırlığını hissediyorum Bende geldin istemiyorum camı acıyacak diye