Biranne00 Teachermom bende sepete bardağı eklemeyi unutmuşum tekrar kargo ücreti vermemek için almadım 😣
Biranne00 Teachermom bencede önlük ve tabak önceliğimdi ☺️ Mağazada da indirim varmış artık gidersem ordan alırım denk gelirse 😅
Asel-MeVa Biranne00 Çok iyi oldu bu okur okumaz yaptım alışverişimi oioi pahalı diye bi tabak alacaktım sadece şimdi tabak kase bardak kaşık ne bulursam aldım 😂 Çok saol canım 🥰
Pineapple20 Ben de ebebek mağazadan aldım. Tabak kase ve kaşık. Umarım boşuna para vermemişimdir. Daha ek gıdaya geçmedik kaseye neler koyuyorsunuz? 😅
Biranne00 Birde kırmızıbeyazda aventin alıştırma bardağı 44 TL almak isterseniz kızlar normalde genelde 80 küsür her yerde 😇