EmineB10 SSEYb-42 biz kullandık herhangi bir yan etkisi olmadı hatta faydası oldu düzenli kullandığınızda etki ediyor bence dr önerdiyse kullanın sadece anne sütü alan bebeklerde bir haftaya kadar kaka yapmamak normal karşılanıyor
SSEYb-42 CanK bende öğleden sonra iki gibi veriyordum ama sonra herkes akşam verince akşama döndüm ama gerçekten müthiş bir damla etkisini görmeye başladım çok şükür 🤗
CanK SSEYb-42 kesinlikle , artık daha kolay gaz çıkarıyo sizde de aynı durum oldu mu? Bundan mı metsilden mi bilmiyorum eskiden dakikalarca sırtını sıvazlardım artık kaldırınca çıkarıyor. Yoksa büyüyor mu bebişim😁😁
Sevgi0220 fnsscknn evet malesef boyundan büyük fiyatı var 1 damlası boşa gitmemeli :)) dr. Bama emzirmeden önce meme ucuna damlatıp çocuğu öyle emzirebilirsin demişti ama ben hep.bebegin ağzına damlattim
Sevgi0220 fnsscknn bi farkı yok tabiki ama çocuğunun ağzına damlamakta zorlaniyosan meme ucuna sür demişti ama ben hiç öyle yapmadım direk bebeğe verince daha etkili sanki
SSEYb-42 CanK evet ağızdan hep çıkıyordu ama alttan zorlanıyordu iki gündür de düzenli olmaya başladı diskilamasi valla buna sevinecegimi hiç tahmin etmemiştim 😊 birde çok çabuk büyüyorlar gerçekten 🤗 Rabbim hepsini korusun iyilere denk getirsin inşallah 🤗 🥰
CanK SSEYb-42 aynen bizim de artık alttan daha kolay çıkıyor çok şükür. Amiin inşallah valla büyüyorlar ne güzel dua ettin gönülden amiin 💛