Alptugmomy ElifAda2508 bende dün öyle verdim de tam gittimi ağzına gitmedimi tamamı bilemedim.. Birde 3 damla verdik ya biz daha küçük diye 🙄 4 mü versem yine 3 mü acaba .. Biz d vitaminini ocean kullanıyoruz onun fıs fıs başlık olduğu için direkt ağzına fıslatıyoruz o çok iyi 😇
ElifAda2508 Alptugmomy d vitamini sağlık ocağı verdi bize öyle damlatmalı kullanıyoruz. Ben kaşıkla verince yalanıyor bizim ki anlıyorum yuttugunu 😌
Alptugmomy ElifAda2508 sağlık ocağındaki bize yaramadı pek o yüzden bunu tercih ettik bizde canım şükür oceanda bi sıkıntı yaşamadık.. Bende kaşıkla vermeye karar verdim biogaia yı ya aynen yalanıyo anlıyorum enazindan.. Bugünde öyle verdim bakalım 😇
GizemHazal SSEYb-42 ben kullandım bebeğimde gaz sorunu var diye vermişti doktorum 15 güne etki eder düzenli kullan demişti çok sükür rahat etti kuzum
kahvekokusuu Sevgi0220 yaa bende tam aksine cabuk akmasindan sikayetciyim🙈 zaten küçücük şişe pahali doktor gunde 5 damla dedi ama öyle cabuk damliyo ki her seferinde 6 damla gidiyo
Sevgi0220 kahvekokusuu ilk başta benimde öyleydi ama sonr doktor bana buzdolabında muhafaza et dedi buzdolabında bekleyince damla çok geç gelmeye başlamıştı bende ,:))
CanK kahvekokusuu bir an benim kullandığımda mı sıkıntı var demiştim 😁o kadar hızlı damlıyor ki dediğiniz gibi tutabilene aşk olsun küçücük şişede yapmışlar bir ton para zaten bir ay bitmeden ikinci şişeyi aldık😭 siz hangi saatlerde veriyorsunuz ben sabahları veriyordum ama herkes akşam yatırmadan veriyormuş
kahvekokusuu SSEYb-42 tam aksine bize de gabizlik icin verdi doktor 5 gündür yapamıyordu doktora gittigimde damlayi kullandigim gece yapti kakasini düzene girdi gibi yani
Sedabade SSEYb-42 SSEYb-42 tamamen bitkisel bi damla gunde 5 damla zaten bagirsak duzenleyicidir gayet normal kaka yapmadi
Sedabade ElifAda2508 10 gun sonra etkisini gosteriyo bitkisel oldugu icin benim ilk 3 ay biyunca tek kullandigim gaz damlasidir cunku bebegim kolikti hic durmuyodu cok memnun kaldim damladan
ElifAda2508 Sedabade İnşallah bizde en kısa zamanda görürüz. Bizim ki o kadar kötü değil ama kakasını yapsa bile sürekli ıkınma halinde uyku arasında bile ıkınıyor. Bakalım bekliyoruz faydasını.🙏🏻
Mslll SSEYb-42 kızım çok gazlı bir altı aylık dönem geçirdi ardına ek gıdaya geçince kabız oldu . Bu süre zarfında 3 şişeye yakın kullanmışızdır. Rahatlatıyodu çocuğumu çok şükür tembellik falan da yapmadı .
Ddmbdm Biz de sadece mama ile büyüyoruz ve kabızlık problemimiZ çok oldu.Dr bu damlayi önerdi memnunuz kabızligi geçti ama hala iki güne bir kaka yapiyor.Her bebeğin metabolizması farklı merak etmeyin iki güne bir yapması sorun değil kabız olmadıktan sonra
Sevgi0220 fnsscknn hayır ben de kullandım bitirene kadar 1 aylık falan değil hatta benim bebegim ilk başta 5 değil 3 damla ile başlatmıştı doktor o yüzden 1 aydan fazla kullanmıştım. Ama serin yerde muhafaza edin buzdolabında tutuyorum
Sevgi0220 fnsscknn evet malesef boyundan büyük fiyatı var 1 damlası boşa gitmemeli :)) dr. Bama emzirmeden önce meme ucuna damlatıp çocuğu öyle emzirebilirsin demişti ama ben hep.bebegin ağzına damlattim
SSEYb-42 CanK bende öğleden sonra iki gibi veriyordum ama sonra herkes akşam verince akşama döndüm ama gerçekten müthiş bir damla etkisini görmeye başladım çok şükür 🤗