Ygz30 cino huy bebek bu huyları çol değişir.Sıkma canını en büyük dert bu olsun.Elbet bizi fark etcekler🤣
CankizimRavzam Khumar_cafar ah kizinizin dedesine bagliligi o kadar hos ki MASALLAH ALLAHIM bozmasin arttirsin bizimkide gormekten aciz bugun asisi var gel torununu gor maskeylede olsa dedim ne dese begenirsin telefonda goruyom ya😒😒 8 aydirda evime gelmez aramasam aramaz yolda el sallarim umurunda olmaz bi tuhaf
Khumar_cafar CankizimRavzam babam hep torun torun diye basimizin etini yedigi icin ve ilk torunu oldugu icin benden bile cok seviyo bücürü. Çoçuklara aşîrı düşkündür zaten. Bazi insanlar maalesef o sevgiyi göstermeyi pek becermezler. Babaniz bence o sevgiyi blgöstermeyi bilmiyor. Benim kayinvalidem de oyle hic ilgilenmez torunuyla. Mesela cocuklarina karsida oyle. En cok kendisini seviyor. Maalesef boyle ola biliyor.
cino dunyam2020 aaa aynıymışız 😂benim ailem başka şehirde öyle bırakmışlığım çok yok bakalım büyüyünce değişicek mi 🤷♀️
dunyam2020 cino bız de annemlere guttıgımızde carsıya gıtmek ıcın bıraktıgımızda aglamıyordu daha 6 aylık bıle yoktu .bay bay yapmayı bıle bılmıyordu 😆
canoglum_ cino inşallah canım çok mutlu oldum bende eve geldim öyle mutlu oldu ki üstümü değişip elimi yikma mi zor bekledi bir kaç dk da kucağından inmek istemedi anniii diyor yüzüme bakıp gülüyor normalde hiç durmaz Di kucağımda :)
CankizimRavzam Khumar_cafar ayni benim babami anlatmissiniz beni zaten ananem dayilarim buyuttu dayima baba derdim kisin o sogugunda kalkardik ee evde odun komur yiyecek yok ananenlere gidin cok iyi hatirlarim 6 ay yada 1 yil gelmezdik evimize istemezdi yani ama bi kere gormeye gelmezdi beni 1 saatlik yola ahh ahh icimi sana doktum basini sisirdim kusura bakma kuzusu
Kbraanurr Benim gibi düşünen birilerini görünce sevindim benimde bebeğim beni sevmiyormuş gibi geliyor babanesine sanki daha çok gülüyor daha fazla tepki veriyor benden daha uzak gibi üzülüyor insan düşününcede çok saçma aslında😃😃