cino kızlar ya saçmalama diceksiniz ama benim bebeğim 6 ay 7 günlük ve tek başıma bakıyorum hemde home ofis çalışırken o kdar çaba emek 24 saat kendim ilgileniyorum. Şimdiye kadar anne sütüyle beslendi ve birlikte uyuyoruz yani görünürde bağlanma sorunu oluşturacak bir etmen yok. Ama hiç meme dışında kucağıma gelmek için ellerini uzatmaz başkası çağırınca gider biri kucağımdan alınca ağlamaz yani ne biliyim beni özel hissettirmiyo normal mi sizce çok kafaya takıyorum. Ki pandemi bebeği sürekli evde benimle ,aksi olması gerekmez miydi başkasını görünce bana sığınması falan 🤷♀️ neden böyle moralim bozuluyor 😕😢
CankizimRavzam cino üzulme annesi normal seyler bunlar biraz büyüsün iyice duser sana benim kizimda oyleydi o ayinda ama simdi 9 aylik pacamdan ayrilmiyor cani sagolsun cok guzel ama biyere gidince mosmor olana kadar agliyor tuvalate gitsem bagiriyor kucagimdan kimseye gitmiyor erkeklerden korkuyor genelde cagirirlarsa bence ortasi daha iyi en basta can sagligi tabiki
Betul_betul cino babasına mı daha düşkün acaba benim kızım 8 aylık ayıptır söylemesi lavaboya bile beraber götürüyorum yoksa çığlık çığlığa ağlıyor ama babasını görünce bana hiç gelmiyor
canoglum_ cino kafani takma canım benim oğlumda oyleydi şuan 10 aylık hep beni arıyor bugün doktora gitmek için uyutup halasina bıraktım uyanmış çok ağlamış anniii anniii diye degsiiyorlar yani
cino CankizimRavzam yani insan kendini özel hissetmek istiyo her kucağına alana gülücükler saçıyo oğlum ben hem iş hem ev hem o çabalıyorum sürekli oynuyorum konuşuyorum ezmiyorum pandemi yüzünden hep başbaşayız biz babası geliyo akşam diğer insanlara karşı en azından beni istesin 😂 sevmiyo mu acaba diye bile düşündüm 😕 başkasında beni istesin diye bakıyorum hep tık yok sanki benim kucağımdaymış gibi hareketler yapıyo 😬
cino Betul_betul babasınada aynı işten gelice biraz güler sonra onuda tınlamaz kırk yılda bir annemlere gideriz hemen kucaklarına alırlar hiç yadırgamaz ağlamaz yahu insan annesini isteyip ağlamaz mı en azından alışana kadar 😬 hiç özel hissetmiyorum kendimi 😕
CankizimRavzam cino yok kuzum senin gelecegini bildigi icin korkmuyordur hersey zaman ve seni cok seviyor annesi kokunda huzur buluyor güzel anne
canoglum_ cino inşallah canım çok mutlu oldum bende eve geldim öyle mutlu oldu ki üstümü değişip elimi yikma mi zor bekledi bir kaç dk da kucağından inmek istemedi anniii diyor yüzüme bakıp gülüyor normalde hiç durmaz Di kucağımda :)
cino CankizimRavzam surat ifadesi o kadar rahat ki bugun eşimin kuzenleriyle toplandık herkese gitti bana bakınmadı bile ağlayıp istemedi bi acıkınca aklına geliyorum çok üzüldüm 😕
CankizimRavzam cino uzulme kuzum bazi bebisler boyle oluyor iste cok duskun olsa bu seferde nefes aldirmiyo cani sagolatca dersin
Ygz30 Benimkide 10 aylık asla bama düşkün değil.Ama doğduğundan beri hep kalabalıktık.Herkezi bilio yabancılık çekmez.Bazen gelir divime al die ağlar ama ayakta biri olsun istesin hemen gider.Evet tekken bi lavabo bi mutfaga gidim ağlar beni al yere koy die bana düşkünlüğünden değil.Anneme bırakırım işim varsa ağlamaz.Bizde böyle takılıoz.Kabullendim🤣
Zelisblt cino canım bnmde 7 aya kdr öyleydi hiç kucağa alıştırmamıştık, 7. Ayın sonuna doğru kızım gitti yerine başkası geldi. Paça dan ayrılmıyor resmen bi gün pijama ı hopp aşağı indirecek o olacak 😅😅
[silindi] Çok normal farklı birini görünce ilgisini çekiyor, onu daha yakından incelemek ve duymak istiyor. 😊 Birde güvenli bağlanmış bebekler genelde annesinin onu birakmayacagini bildikleri için pek ağlayıp, aramazlar diye biliyorum.
Khumar_cafar cino benim koz 13 aylik. Kendim baktim simdiye kadar kucagimda uyuttum. Her yere birlikte gittik falan. Bir kac aydir hafta bir iki annemlere birakiyorum. Bebek orali bile olmuyor, guzelce gidip dedesiyle anannesiyle kaliyor. Gitmesem hatirlamaz bile annesini🤣🤣 bazi cocuklar oyledir. Bazi cocuklarsa anneye yapisik buyur. Tamamen bebeyin karakteriyle ilgili. Hem sizin bebeyiniz daha cok kucuk. Annesiymis yapanciymis pek ayirt edemez. Buyuynce tanimaya baslayinca sorun cikiyo ama mesela bende hic cikmadi. Cok sosyal bir bebek. Ben ona bagliyorum. Ama sorun su ki babama asiri duskun kizim. Dedesinden ayrilinca kiyamet kopariyo. Bana hic yapmiyo uzuluyorum bir az😁. Ama bir taraftanda guzel yani. Rahatca annemlere birakip disaro cika biloyorum. Bence boylesi daha iyi.
CankizimRavzam Khumar_cafar ah kizinizin dedesine bagliligi o kadar hos ki MASALLAH ALLAHIM bozmasin arttirsin bizimkide gormekten aciz bugun asisi var gel torununu gor maskeylede olsa dedim ne dese begenirsin telefonda goruyom ya😒😒 8 aydirda evime gelmez aramasam aramaz yolda el sallarim umurunda olmaz bi tuhaf
dunyam2020 cino aynı sekıldeyız ben de home office calısıyorum .ve 9-10 aylık olana dek bana hıc duskun degıldı .anneme bırakırdım dolasmaya gıderdık tatıle gıdınce arkamdan aglamazdı falan .ama ne zaman emeklemeye basladı o zaman duskunlugu arttı kalıdan cıksam kıyamet kopuyor .suan kucuk bende sızın gıbı bana duskun olmayacak dıye korkuyordum .uzulmeyın suan farkında degık sadece meme olarak goruyor
cino dunyam2020 aaa aynıymışız 😂benim ailem başka şehirde öyle bırakmışlığım çok yok bakalım büyüyünce değişicek mi 🤷♀️