Dln203 canım benim bebeklerin 1 hafta kaka yapmaması normal olarak karşılanıyormuş ama benim oğlumda 1 aylıkken 4 ayına kadar yapmadı kakasını yani seytinyağı filan ne denediysem yapmadı doktor kanzuk Du adı sanırım öyle Bi fitil verdi ve 4 gün yapmazsa bu fitili ver dedi onu kullandım o iyi geldi kaka yapmamasının nedeni anne sütü yararsa ve gazı çok olursaymış canım sende o fitili kullanabilirsin doktoruna sor Bi