Dln203 İyi aksamlar Anneler 1 ay 20 günlük bebeğim var 3 gündür kakasını yapamıyor bu aksam sancıdan mahvoldu mama ve meme birlikte beslemiyor mamasına zeytinyağı kattım poposuna sürdüm cok az minik bikere cıkardı kakasını sadece hala samcılı mahvoldu ağlamaktan karnına yağla masaj yaptım ütüde tülbent ısıtıp sardım karnına rezene verdim Hindistan cevizi verdim hiçbir fayda etmedi nolur yardımcı olun baska bi yöntem varmıdır bildiğiniz nasıl kakasını yapabilir sancısını azaltıcak ne yapabilirim ağlamaktan mahvoldu yavrum 😔
nilbuglem Dln203 kakasını yapmasını sağlayan bir fitil var doktorunuza danışıp verebilrsiniz. Belki işe yarar..
Daisyy Dln203 Hindistan cevizi mi? Onu nasıl verdiniz? İlk defa duyuyorum yanlış anlamayın. Bu dönemde gaz sancısı normal kaka yapamaması da normal aslında. Kaslarını kontrol etmeyi öğrenecek. Bol bol masaj yapın sıcak tutun. Rezene falan vermeyin zararlı hem bebeğe hem size. Zeytinyağı çok az verebilirsiniz. Bebeği kucağınıza alın bacaklarını çekip o şekilde tutun ve dans edin onunla hem onu rahatlatır manevi olarak hem de kasları çalışır.
Mircan Dln203 kulak çôpünü denediniz mi bebeğim kabız olduğunda zeydin yağına koyup poposuna hafifçe sokuyordum 5 dk sonra hemen çıkarıyordu
Dln203 Kubrabazl-80 doktorumuzu sradık zeytinyağı önerdi 3 kez deneyin diye ama 3ğ bulana dek mahvoldu cocuk😔
Dln203 Daisyy Hindistancevizi bizim yediğimiz değil bebekler için olanı var onu verdim sancıdan nefesi bile gidiyo o yüzden her yolu denedim onuda denedik ne fayda 😔
Miracc2420 Dln203 ilk basta Allah yardımcın olsun çok zor bende cektim o gunleri oglum kesintisiz aglardi sancisi olurdu 4 gun kakasini yapmadigi olurdu bende herseyi denerdim makatina zeytinyag surerdim masajlar yanlıs oldugunu bile bile yavrum rahatlasin diye sabun koydum makatina oda fayda etmedi zaten bi kere denedim bidaha denemedim tek kurtulusumuz acile gidip lavman yaparlardi ozaman rahatlardi oglum
Mircan Dln203 sürmek ayrı canım kulak çöpüyle uyarmak ayrı benim bebeğim kabizdi poposuna sürsemde fayda etmiyordu kulak çôpünü hafif soktum poposuna beş dk sonra hepsini çıkardı
0503 Dln203 sade ver benim bebeğime hep veriyrm doktor öle dedi sade ver işe yaramazsa ikaç vercem dedi yağı verdim ertesi gün öle bi yaptık i görme heryerini batırdı sen bi çay kaşığı ver sade ver bizimki 7 gün yapmamıştı
Dln203 0503 dediğinizi yaptım ama yine fayda etmedi sade cay kasıgıyla verdm doktorumu aradım depidat mı ne öule bi surup önerdi dündendir onuda veriyorım sadece gaz çıkarıyor
dertlikerkenez Dln203 merhaba, epey kafam karıştı. Bebeğiniz 1 ay 20 günlükmüş. Sorun kaka yapamaması değil de sadece gaz olabilir mi? Yenidoğan döneminde günde 7-8 kez yapması da normal, 10 gün yapmaması da normal diye biliyorum.
Dln203 dertlikerkenez gazı çok iyi çıkarabiliyo ama canım yani kaka yapamıyo okadar sey denedim birinde bile yapamadı
Eternity dertlikerkenez Formul mama icen bebekler icin gecerli degil o, en az bir kere yapmasi gerekir gunde