Dün gece acile gittim bende antibiyotik yazamam bizim öyle yetkimiz yok sağlık ocağına yada genel cerraha gözük dedi doktor sadece burada elektrikli pompa ile sağım yapalım dedi yaptık tabikş evde benim manuel pompam vardı elektrikli olunca iyi geldi ateşim 39 du dün gece çok kötü oldum eve gelince de sürekli masaj yaptım bebek yağı ile göğsüme sonra duşa girdim masaj yaptım falan hastanede de sıcak su torbası azcık koydular göğsüme daha iyi akarmış tıkalı kanallar ve bugün düzeldim sayılır baya iyiyim gene sağıyorum benim kızım gündüz emmiyor bende sürekli sağıyorum şişmesin diye