Mom3 ben eczacıyım işin ehli olarak söylüyorum ikiside ateş düşürücü evet ama içerik olarak farklılar düşmeyen ateşlerde geri dönüşümlü olarak kullanılmasını öneririz genelde destekleyici olur calpola bir nevi eğer hafif ağrısı ve ateşi varsa calpol yeterli olucaktır ama bir soğuk algınlığı yani enfeksiyona bağlı ateş yükselmesinde ben önce dolven verilmesinden yanayım o yüzden evimde calpol dolven ve fitil vardır mutlaka bazen ilaçlarada destekleyici vermek gerekebiliyor tabiki siz dr danışmadan kesinlikle uygulamayın sağlıkçı olduğum için bazı şeyleri rahatlıkla uyguluyorum ama herkes için aynı şeyi söyleyemem tabiki bebeğin ayına kilosunda bağlı çünkü ilaç kullanımıda