Busrammesut Gamze11 1 buçuk aylıkken taktım gaz için aldim ama ben ayak bileğine takmıştım 4. Ay da boynuna taktim gecede gündüzde boynunda her hangi bi sıkıntı olmadi çok şükür
MinikCilek Sezinnur hahahaha yok yapmadım ilk aldıgında sadece akan suyun altına tutmak gerekirmiiş bende öyle yapmıştım. Bu aldıgım sayfadaki satıcı da aynısını söylemiş yani yapmak lazım toprak olayını.
Busrammesut Gamze11 gaz için ayak bilegine takiyodum salya ve dişleri için mutlaka boynuna takin 4. Ayda dedi aldığım yer
Sezinnur Gamze11 bende oyuzden almadım başta boncugunu fln koparır yer die korktum. Almayacaktım da şuan 9.5 ayligiz aldım mecbur dişi çok kötü cunku