Sezinnur Dişimiz çok fena 37.5 ateşimiz üç gündür bugün kehribar kolye aldık. İşe yarar umarım. Gelince sudan geçirip direk taktim çocuğa. Notrleme işlemi fln yapmak gerekiyormuş sanırım arada? Nasıl olacak? Tarif eder misiniz?
Bsecill Sezinnur takar takmaz etki etmeyebilir yalnız bi süre boynunda durması lazım bizde var kullanmaya başladıktan sonra uykuları düzene girdi henüz dişimiz yok bilemiyorum o konuyu
hhkubra Sezinnur ben 5 aylıkken aldım bebeğim şimdi 6 aylık bu ay dişleri çıktı çok şükür ateş yaşamadık bikaç gün huzursuzdu sadece ağız suyu ve diş ağrılarında faydası olduğunu düşünüyorum ben
Sezinnur MinikCilek teşekkür ederim siz kullanıyor musunuz? Faydasını gördünüz mü? Faydası yoksa çocuğa boynunda boncukla durutmak yatırmak eziyet gibi..
MinikCilek Sezinnur ben daha küçükken kullandım bence iyi geldi bize ama banyoda falanda cıkarmadııgım için ipi deforme oldu cıkardım suan 16 aylıgız ve ben yine sipariş verdim. Tekrar kullanmaya yeni baslıcam yani 🌸
sinemin Sezinnur benim eşimin kuzeni kullanıyor çok işine yaramış nasıl diş çıkardığını anlamadım diyor
Sezinnur hhkubra onlara fayda etsinde , o bile büyük bişey. Biz kaç gündür mahvolduk dış ağrısından atesten
Bgmyzc Sezinnur benim oğlumda 5.5 aylık yaklaşık 1 ay oldu takıyorum diğer etkilerini bilmiyorum ama salyasi çok fazlaydı salyasini kesti çok az geliyor yok denecek kadar oda her zman değil
Sezinnur MinikCilek ilk aldiginizda toprakta fln beklettiniz mi? Arada notrlemek için bişey yapıyor musunuz. Ben alır almaz taktım kolyeyi mağazada.😃
MinikCilek Sezinnur hahahaha yok yapmadım ilk aldıgında sadece akan suyun altına tutmak gerekirmiiş bende öyle yapmıştım. Bu aldıgım sayfadaki satıcı da aynısını söylemiş yani yapmak lazım toprak olayını.
Bitikmomi Sezinnur kehribar kolyeyi akan su altıdma da nötrleyebilirsiniz. Ben hiç çıkarmıyorum banyoda suyun altında kalıyor zaten ☺️
Dgndrmz Bitikmomi banyoda çıkarsanz daha iyi olur aslında kimyasala maruz kalmaması lazım cunku bebek şampuanlarında kimyasal yok deselerde olup olmadıgını kesın bilemiyoruz snucta
Dgndrmz Sezinnur 15 gunde bir akan suyun altında 5 dakıka bekletıyorsunuz. Yani çesmeyı aç altında 5 dakıka kolyeyı tut
Bitikmomi Dgndrmz evet bu açıdan düşünmemiştim haklısınız artık şampuanlayacağım günlerde çıkarırım teşekkür ederim 😊
Gamze11 Kaç aylıkken takmaya başladınız? Benim bebeğim 3 aylık ben biraz korkuyorum gece boğulur falan diye 🙄
Busrammesut Gamze11 1 buçuk aylıkken taktım gaz için aldim ama ben ayak bileğine takmıştım 4. Ay da boynuna taktim gecede gündüzde boynunda her hangi bi sıkıntı olmadi çok şükür
Sezinnur Gamze11 bende oyuzden almadım başta boncugunu fln koparır yer die korktum. Almayacaktım da şuan 9.5 ayligiz aldım mecbur dişi çok kötü cunku
Yenianne98 Sezinnur huzursuzluk bir nebze azalıyor ateş kalmıyor benim oğlum nazara çok gelir gece yatarken çıkarırım çünkü gündüz asla elini boğazına götürüp çekiştirmez nazarlaninca derisini sökecek adeta kolyeyi almak için ondan cikarir yıkar takarım faydası var ben emel gediktaş intagramdan aldim