meva_kus ayrıca 16 gün sonra kan testi yaptırdım pozitifti 23. Gün tekrar kan testi verdim hala pozitifti aile hekimim hem bebek olduğu için hemde pozitif devam ettiği için hastaneye sevk kağıdı yazdı gidip sürüntü yaptırdım negatifti. 10 günün sonunda bulaşma riski çok düşük olduğu için negatif kabul ediyolar. Tekrar test yaptırmak istersen mutlaka sürüntü yaptır kanda sıfırlanması uzun sürüyomuş. Zaten önemli olan sürüntü testi bulaşma riski olup olmadığını kontrol etmek için. Bir de moralini yüksek tut hepsi geçiyo :) Geçmiş olsun.