meva_kus benim dogustan tek bobregim var o yuzden hastanede twdavi gormem gerekiyormus ilaclar agir gelir diye fakat emzirdigim icin ve fazla semptom olmadigi icin ilaclari kullanmadim doktor kullandirtmadi d vitamini iciyorum zaten maxdefend aldim takviye birde saglikocagina b ve c vitamini yazdirmami soyledi doktor onlari kullandim negatife dondum emzirme harici temas etmedim 10 gun