Sule77 bebeğin yaoisinda kilo almak varsa her türlü alır kızım doğumdan itibaren emmesi hep mama aldı 3bucuk kiloyla doğdu 4 ayında 5 buçuk kiloydu hemen ek gıdaya geçtik 1 yaş aşısında 15 kiloydu doktorumuz kilosu sorun değil yürümeye bile başladı sakın dert etme dedi gerçektende öyle oldu şuan 3 yaşında 17 buçuk kilo 2 sene de 2 buçuk kilo aldı kafana takma hiç kilolu olsun ne var ki bunda sağlığında bir problem yoksa kilo hareketlerini kisitlamiyorsa