Sule77 bebeğiniz oğlan mı bilmiyorum benimki de 6 aylıkken 9 kiloydu. Hep ayda bir kilo alarak devam etti. 10.aydan sonra ayda yarım kilo almaya başladı. 1 yaşına 12 kiloyla girdi. Bir tane bile boğumu yok, boyu da uzun ve çok hareketli. Bence kilosuna çok takılmayın ilerde yavaşlayacak kilo alımı. Hipp bence çok kilo aldırmıyor olması gerektiği kadar alıyor