Arifeeee Deletedmom63 Mamaların hepsinin tadı çok kotu değil mi yakın zamanda tadina baktığım yok ama genel olarak böyle mamalar.
Deletedmom63 Arifeeee yok ben gallia kullanıyorum anne sütüne en yakın tadı güzel bazen nestlé de kullanıyorum onun da tadı güzel combiotic çok çok kötüydü kızıma bide zorlamaya çalıştım biraz ama 1 biberon bile içemedi işte
Deletedmom348 Arifeeee Evet canım aynısı geliyor. Birde indirim kodu var. 10 TL düşüyor. Bize iki ay önce bepanthol hediye göndermişler. Ve inanılmaz hızlı bir kargo
Symkrts Yalnız bayanlar organikle combiotik birleştik zaten combiotik zor bulursunuz tek başına ben bugün eşime migrostan aldırdım
_yaseminturann Arifeeee biz trenyoldan ,evdeeczane,bgstore internet bakanilirsiniz biz indirimdenken toplu alıyoruz malum tekli çok pahalıya geliyor 🤦🏻♀️
Perimasali Artık değişti bundan sonra organik combiotik olarak satılacakmış ama ikiside aynı bir farkı yokmuş