Rabia biz 51 günlügüz drma sordum humana kimyonlu diyede soyledim günde 2 kere 3 kasık verebilirsin dedi ki 1 cay kasıginın yarısı kadar koyuyorum kendime yaptigimın icinden direk rahatlatıyor surekli vermiyorum cok zorlandığında veriyorum .doktorunuza danısın yine de bizim drmuz sıkıntı olmayacagını dedi