demirboy ek gıdaya beş aylıkken başladım. şu an 7 aylık. bunu yeni aldım küçükmüş diye. son 8 gündür kullanıyorum. eski kaşıklarla yediremediğim için çatalla yediriyordum artık çünkü bebeğim pek iştahlı değil ağzını az açıyor. püreleri falan geri itti mi anca çatalın yanı ile sokabiliyordum ağzına. bu bayağı ince kibar bir kaşık. ek gıdaya başlangıç için öneririm ama bebeğiniz büyükse çok iştahlı ve kase kase yiyorsa küçük kalır tabi.