bence gereksiz sevmedim duruyor öyle. yapışmıyor masamıza. kaşığı ve bardağı da var. bardak da makinada parlatıcının kokusunu çekti çok fazla parlatıcı kokuyor. bi kaşığından memnundum. ondan da zamanla memnuniyetim azaldı. bebeğim ağzını az açıyor kaşık geniş. kaşık ağzına girene kadar yemeği dışarı sıyırıyor. aventin kaşığından aldım çok memnunum incecik.