Deletedmom348 Sucukluyumurtaa 20:00 da yoğurt veriyorum. Gecelik giydiriyorum. Rutin oluşturdum uzun zamandır sadece yoğurt kısmı yeni eklendi 2 haftadır. 21:00 da uyumuş oluyor
Deletedmom348 Sucukluyumurtaa her çocuk farklı olabiliyor. Kolik bir bebekti uykusuz çok gece geçirdik. Ama hiçbir zaman rutinlerden vazgeçmedim. İnşallah sizinki de minimum kere uyanır🙏
Etmeninannesi Sucukluyumurtaa bugün tam bir yasında ama 8 aylık olduktan sonra hep bu şekilde yedirdim. Biz aptamil kullanıyoruz devam sütü kaşık mama olarak da hipp yada aptamilin gece olanını alıyorum her hafta değişiyor aynı şeyi yedirmemek için
Etmeninannesi Sefalarlahayat deneyin mutlaka benim oğlum 8-8.30 gibi yer sabah 6.30 a kadar duruyor o mamayla inşallah sizinde öyle olur 🙏🏻
Sefalarlahayat Etmeninannesi mutlaka deneyeceğim bi soru daha sorsam tam anlamak için mesela 4 ölçek devam sütü 4 ölçekte kaşık maması mı katıyorsunuz ? Benim oğlumda 10 aylık şuan
Etmeninannesi Sefalarlahayat size kalkmış aslında ben çok katı yapmıyorum hafif kivamli oluyor sadece obur turlu yutmakta zorluk çekiyorlar birde hazımsızlık problemi de oluyor. Her 30cc için 1 tatlı kaşığı yetiyor tepeleme
elmalikurabiye Sucukluyumurtaa bebek irmigini corbalarina kivam arttirsin tok tutsun diye katardim simdi gece mamasi hazirliyorim