Sucukluyumurtaa merhaba, bebeğim 7,5 aylık. 4 aylıkken ek gıdaya başladık. Doktorum ikindiden sonra anne sütü hariç birşey verilmesine karşı. Sadece bebeği boş şişirdiğini, karnı bu şekilde yatmanın uyku kalitesini düşürdüğünü ve reflüye neden olacağını söylüyor. 6 aydan sonra bebekler acıktıkları için uyanmaz, alışkanlıktan uyanırmış.