eylulhtc kızım 5ay26günlük3.aydan sonra kilo alımı çok düştü 200gr falan aldı hep,2hafta önce 6250gramdı.3doktora gittim kilo alımı azaldı dedim,normal bu aylarda dediler,kilo takibi yapalım dediler,mama önermediler.çünkü sütümde çok ,emmesi güzel,son zamanlarda dikkati çok dağılıyor emerken sadece kısa sürüyor.mutlu sağlıklı bir bebek,emeklemeye aşamasında kıpır kıpır.İsterim 1 kilo dahası olsun ama almıyor napalım,minyon bir bebek anne ve babası gibi.çok takmıyorum bu yüzden çünkü gelişimi çok güzel ,tadımlıklara başladk iştahı da yerinde 🙏