Nevoo Nebociim merhaba canım bizde götürdük düzeltilmiş 6 aylıkken çok mutlu oldu yüzdü eğlendi gazlı bebektik sonra rahatlıyordu üstüne masaj anneye de el masajı yapılıyordu pamuk gibi oluyorduk ikimizde tavsiye ederim
Melek-3434 Dkk merhaba bende almayı düşünüyorum kullanımı nasıl acaba birde suyu sıcak tutuyormu ve kaç litre su alıyor
Dkk Melek-3434 300 litre su kapasitesi tan dolunca. Kullanım süresi boyunca ısı sorunu olmuyor zaten en fazla 10-15 dakika kalıyoruz biz yoruluyor. Ben üstünü kapatıyorum örtü ile ertesi gğn biraz suyunu boşaltıp en sıcak seviyeye getiriyorum kombiyi su ilave edip dengeliyorum .
Mine99 Bende kırkı ciktindan sonra götürdüm kolik oğlum gaz sancısı çok oluyodu çok iyi geldi kabızlık sorunu ilk seansda bitti çok faydalı tavsiye ederim yarın 5. Seansimiza gidecz
invisible33 Nebociim ben 2,5-3 aylık ken hep götürdüm son 2 seansım kaldı 4.aydayız birini 5. Ayda birini de 6.ayda götereceğim gerçekten hem gazlarına hemde kas iskelet sistemi için çok faydalı temiz bir yer bulun bir de yakın olsun çünkü uyuya kakıyorlar 😂🥰
invisible33 Nebociim içerisi aşırı Sıcak oluyor onu düşünmüşler bizler hep terledik yani dışarıda da kafasına şapka taktım giderken bir sıkıbtı yaşamadım
Prensannesiiii170620 Woody bende o havuzdan almak istiyorum canım nasıl fiyatını hak ediyor mu 900 TL gibi. Bir fiyati vardı
invisible33 Nebociim o zaman bu mevsimde çok soğumadan götürün ama ben sorun olmayacağını düşünüyorum önümüzdeki 2 ay götüreceğim mesela
Dkk Prensannesiiii170620 2.eli 500 tl civarında, 900 de değiyor bebek sevince gözene gelmiyor . Haftada 3 kez kullansanız ayda 12 seans yapar. 100 liradan 1200 tl zaten