Nebociim Selam sizlere bir sorum olacaktı kızım 3,5 aylık bebekler için spa varmış oraya götürmek istiyorum aranızda götüren varmı? Motor gelişimi için çok iyiymiş
Mom095 Nebociim çok eğlenceli oluyo. Spa dan sonra masajda yapıyorlar ohh mis. Gaz sorunu olan bebeklere öneriliyor. Bebek rahatlıyor masajla birlikte 🌸
Ozoss Nebociim bizde götürdük 2 aylıkken 😍 Alttan su hareketlerinden korktu sadece emzik verdik yarım saat dolduktan sonra yorulduğu için ağladı sadece diğer türlü zevk aldı bence gelişimleri için çok güzel bi aktivite 🙏🏻
Birannebirfurki Nebociim benim oğlumda prematüre 2 aylık düzeltilmiş yaşına yarın giricek biz ne zaman gidebiliriz ki acaba
Mom9 Nebociim ben 4aylıkken götürdüm 6aylık olana kadar. Geçen kıştı. Bi bebekle yapılabilecek en güzel aktivitelerden biri bence :) ama şuan pandemi var o yüzden iyi bi yere götürmekte fayda var
Gamzeburkan Nebociim canım biz 1,5 aylıktı ilk götürdüğümüzde ve iki kez gittik düzenli her ay gidiyoruz paket aldık çok egleniyo kızım masaj falan yaparken gaz falan çıkarıyor hoşuna gitmeye başladı suyu seviyorsa tavsiye ederim
Melek-3434 Dkk merhaba bende almayı düşünüyorum kullanımı nasıl acaba birde suyu sıcak tutuyormu ve kaç litre su alıyor
skabas Ben de götürmeyi düşünüyorum bu kadar küçükken gidildiğini bilmiyodum ama 37 günlüğüz kırkımız çıksın görüşmeye gideceğim🙂