ipekkizimm Sunay10 meyve icinde verince dişe etkisi olmuyormuymuş. Ek gıdaya geçince oyle veririm oyleyse
Sunay10 ipekkizimm hayır olmuyormuş doktor söyledi 5/5 aylık olunca bu şekilde vermeye başlanması lazımmış
ipekkizimm Sunay10 anladim sagolun 😊Sideferi de onerdiler ama onda süt aromasi varmis dokunabilir belki diye ocean kullanacagiz
Deletedmom348 ipekkizimm Sormak ta fayda var canım. Bir arkadaşım aslında hemşire kendisi. D vitaminini çocuğu için doktoru 20 damla demiş günde. Çocukta büyük sorun oldu. Başka doktora gitmişler. Dua edin ölmemiş çocuk 20 damla ne Ya günde demiş
ipekkizimm Deletedmom348 ay Allah korusun aslinda cok da guvendigim bi doktora gitmiyorum suan mecburiyetten yazlik yerde tek doktor var diye. O yuzden bana da fazla geldi sanirim yanlis soyledi
Mltmdfn ipekkizimm bızde o civardayız kg olarak. Bize 3 damla basla her hafta 1 er damla artır ⅞ damlaya cıkacak sekılde dedi
ipekkizimm Mltmdfn aslinda en mantiklisi bu sekilde olmasi ek gidaya gecis gibi dozaji arttirma seklinde. Boyle yapayim ben de olmazsa zaten hafif alerjimiz var belki reaksiyon gosterirse birakirim. Cok sagolun 😊
Deletedmom348 ipekkizimm Yani yanlış olup olmadığını en iyi doktor bilir fakat. Tekrar sormakta fayda var canım.
Mltmdfn ipekkizimm bence de canım az yada fazla zararı sanmıyorum olacsgını ama yavaş yavas artırmak en mantıklısı
hndngndz BEn de ocean mikrofer almayı düşünüyorum 🤔 elimde ocean d vitamini var şişesi bitmek üzere onun fısfısı kan damlasında kullanmayı planlıyorum bakalım
ipekkizimm Teşekkür ederim herkese🥰 Anladigim kadariyla kilo basina 1 damla seklinde kullanilmis tekrar soracagim doktora
Canan_ ipekkizimm yaa benimde 23 Mayıs doğumlu adı Nil yanına bende İpek düşündüm ama sonra tek isme karar vermiştik ☺️ Sağlıkla büyüsünler 🌸
ipekkizimm Canan_ baya tesadüf olmuş 🥰 acikcasi iki isim hic sevmiyorum ben de hep tek isim düşünmüştüm ama kulağımıza hoş geldi ahenkli olunca iki isim oldu😄 amiin insallah