ipekkizimm Merhaba 4 aylik oldu kizim 7.5 kilo ocean microfer kan damlası başlayacağız. Dr.umuz kilo başına 2 damla toplam 14 damla hesapladi. Sanki fazla geldi. Kullanan var mı ? Kaç damla veriyorsunuz?
Serap11 ipekkizimm Kilo başı 1 damla veriyorum doktorumuz öyle söyledi. Genelde herkes 1 damla şeklinde kullanıyor burda da okumuştum.
Deletedmom348 ipekkizimm Banada fazla geldi. Ama koruyucu doz kullanıyorum ben mesela bir kez 0,5 ml kadar.
Canan_ ipekkizimm öncelikle konuyla alakalı söylicem kızım da 4 aylık 5900 kilosu ben 5-6 damla veriyorum . İkinci olarakta kızınız mayısın 22sinde mi doğdu acaba ve adı Nil mi ☺️🌸
ipekkizimm Aksumervenur kilo başına 2 damla şeklinde mi kullanıyorsunuz? Bir de bir kutu kaç gün gidiyor acaba?
ipekkizimm Deletedmom348 acaba yanlis mi soyledi diye dusunuyorum bende 🤔 koruyucu doz dediginiz nedir acaba siz de kilo basina 1 damla seklinde mi veriyorsunuz?
Deletedmom348 ipekkizimm Bize kilo başına diye bir açıklama yapmadı. Şimdilik bu kadar doz yeterli dedi canım.
Aaaboglu54 ipekkizimm sağlık ocağının verdiğini kullanıyorum 5 damla , kilosu da 6 doktorumuz 6 damla karnını ağrıtabilir 5 ile başlayalım dedi
ipekkizimm Aaaboglu54 baska marka da olsa 6 damla karın ağrıtma ihtimali varsa 14 damla nasil vereyim🤔 galiba yanlis soyledi 😊
Sunay10 Aaaboglu54 sağlık ocağının verdikleri sağlıklı değil içinde katkı maddesi var ben ne kan nede d vitaminini kullanmadım kendime ve bebeğim için hep dışardan alıyorum
Canan_ ipekkizimm yaa benimde 23 Mayıs doğumlu adı Nil yanına bende İpek düşündüm ama sonra tek isme karar vermiştik ☺️ Sağlıkla büyüsünler 🌸
ipekkizimm Sunay10 paraben varmis sanirim saglik ocaginin verdiginde bir de hafif alerjimiz var o yuzden bize de ocean markasını önerdiler. Arkadaslarimdan da duydugum kadariyla kabizlik yapiyomus
Deletedmom348 ipekkizimm Sormak ta fayda var canım. Bir arkadaşım aslında hemşire kendisi. D vitaminini çocuğu için doktoru 20 damla demiş günde. Çocukta büyük sorun oldu. Başka doktora gitmişler. Dua edin ölmemiş çocuk 20 damla ne Ya günde demiş
ipekkizimm Sunay10 meyve icinde verince dişe etkisi olmuyormuymuş. Ek gıdaya geçince oyle veririm oyleyse