ikiprensannesii2 vala ben küvet felan almadım.ılk bebegım bı ıkı defa annem yıkadı bı ıkı defada kaynanam ama kaynanamın yıkama sekli kafama yattı. 3 haftalıktan berı tek yıkıyorum. Bazen esim olursa o su dokuyor. Ben geciyorum oturuyorum tabureye uzerıne kaymasın dıye bı atlet serıyorum sonrada cocugu yıkıyorum inanılmaz rahat oglum suyu sevdıgı ıçin çırpınma aglama felan olmadığından dolayi kolaylıkla yıkıyorum. Bende cok korkuyordum ama basardım 😂